Keto kalkulator

Maciej

Niezły obżartuszek, ale tylko i wyłącznie w dobrej wierze! Pasjonata dobrego obiadu i krótkiej siesty. Laureat nagrody #mamOplaijobla

Kalkulator GKI
Ilość glukozy:
Podaj ilość glukozy we krwi i zaznacz odpowiednie jednostki (mg/dL) lub (mmol/l)
Ilość glukozy:
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
Ilość ketonów:
Podaj ilość ketonów we krwi:
Ilość ketonów:
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!
Twój współczynnik GKI:
0.00
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!

Oznaczenia wyników

GKI < 1:
Głęboka ketoza.
GKI 1-3:
Głebokiej terapeutyczna ketoza. Tutaj powinny znaleźć się osoby, które używają ketozy w celach leczniczych.
GKI 3-6:
Średnia ketoza.
GKI 6-9:
Niska ketoza. Tutaj powinny znaleźć się osoby, które chcą po prostu zadbać o swoją dietę i zdrowie.
GKI > 9:
Nie jesteś w ketozie.

Co to GKI?

GKI (ang. Glucose Ketone Index) to Indeks Glukozowo-Ketonowy. Dokładnie jest to stosunek poziomu glukozy do poziomu ciał ketonowych. GKI zostało stworzone, aby określić potencjalną skuteczność terapeutycznej diety ketogenicznej.

Przeprowadzano wiele badań klinicznych, które bezpośrednio wskazały zależność między GKI, a skutecznością diety ketogenicznej, w której nie zawsze liczymy ilości przyjmowanych kalorii. Dzięki niemu, jesteśmy w stanie dookreślić w jak bardzo zaawansowanej ketozie jesteśmy, a także czy powinniśmy wprowadzić modyfikacje w naszej diecie, aby pogłębić nasz stan metaboliczny.

Co daje kalkulator GKI?

Jeśli korzystasz z diety ketogenicznej, musisz kontrolować czy nie przyjmujesz na co dzień za dużej ilości węglowodanów. Oprócz tego, musisz także pamiętać o wysokiej aktywności fizycznej, która wspomoże Cię podczas stosowania diety, a także o odpowiedniej przyjmowanej ilości kalorii. Twój wynik może świadczyć między innymi o tym, że jest u Ciebie brak stanu terapeutycznej ketozy lub wręcz przeciwnie – o stanie głębokiego ketogeniczności diety. Każda dieta określa ile kalorii powinieneś spożyć w ciągu dnia, a jeśli wciąż się nad tym zastanawiasz – sprawdź nasz kalkulator zapotrzebowania kalorycznego.

Jak pogłębić stan ketogeniczny?

Sposobów na dietę ketogeniczną jest wiele, ale najłatwiejszymi są: ograniczenie węglowodanów, ograniczenie białka, jedzenie odpowiedniej ilości tłuszczu, unikanie przekąsek, a nawet wdrożenie diety if (postu przerywanego) do diety ketogenicznej, a także dołożenie do swojej dziennej diety oleju kokosowego i ketonów z zewnątrz. Dieta ketogeniczna pozwala na spożywanie nieograniczonej ilości kalorii (przy zachowaniu zdrowego rozsądku) przy odpowiedniej ilości aktywności, a także spożywanie dobrych produktów. Dieta może być przyjemna!

CIEKAWE ARTYKUŁY

Dieta OXY

Dieta OXY

Dieta OXY jest modyfikacją jednej z bardzo znanych diet. Chcesz się dowiedzieć co jest w niej szczególnego? Jakie są efekty? Sprawdź wpis!

Ranking piw

Ranking piw

Piwa? Poznaj ranking piw, który stworzyliśmy specjalnie dla osób takich jak Ty! Nie kupuj kota w worku, dowiedz się jakie będą najlepsze!

SPRAWDŹ POZOSTAŁE WPISY NA BLOGU


 

 

Hej, jesteśmy dwójką smakoszów, którzy… zjedzą wszystko żeby sprawdzić, czy aby na pewno jedzenie w restauracji w której chcesz zjeść jest bezpieczne.

Sprawdzaj nasze soszjale i stronę żeby wiedzieć więcej!